אודות משקפי שמש Ray Ban

משקפי Ray Banיש מותגים שהצליחו ליצור במהלך השנים תרבות משל עצמם. משקפי השמש של ריי-באן (Ray Ban) הם ה-מותג המרכזי בתחום כבר עשרות שנים. תחילת הדרך של המותג הייתה בשנת 1937, עם שיווקו של הדגם המיתולוגי – משקפי טייסים: פתרון שנועד למנוע את ההשפעה השלילית של קרני השמש עבורם. בהתאם, התרגום המילולי של שם המותג לעברית הוא "החרמה של קרני השמש". בשנות ה-60 של המאה הקודמת החלו המשקפיים להפוך לאופנתיים גם בקרב מי שלא מבלה אחוז ניכר מזמנו כשהוא בגובה עצום מעל פני הקרקע.

שימוש במשקפיים של ריי באן בקרב מיטב ידועני העולם, ביניהם רינגו סטאר, פול מקרטני, פרדי מרקורי, אודרי הפבורן, מייקל ג'קסון, מדונה, ליידי גאגא וטום קרוז, בחייהם או על גבי המרקע, הפכו את הדגמים לאופנתיים ולטרנדיים עוד יותר. המשקפיים של רייבן "אומצו" במהלך השנים על ידי לא מעט קבוצות, לרבות חיילים בתקופת מלחמת העולם השנייה, ילדי הפרחים בשנות ה-70, קהילת הפאנק בעשור שלאחר מכן, סצנת המועדונים בעת הנוכחית ועוד. מובן שגם העובדה שהמותג אהוב במיוחד על נשיאי ארצות הברית השונים, החל מג'ון פ. קנדי ועד לברק אובמה, תרמה להצלחה שלו.

 Ray Ban Sunglassesהיתרונות של משקפי Ray Ban

משקפי ריי-באן נחשבים לפופולאריים במיוחד עקב מספר לא מבוטל של סיבות. בראש ובראשונה, המראה האופנתי של המשקפיים, שמתאים את עצמו לזמנים או לתרבויות שונות. שימוש במשקפיים של Ray-Ban הוא הצהרה אופנתית לכל דבר ועניין. הם משתייכים לתרבות ההמונים הפופולארית ומהווים חלק משמעותי ממנה. מבחינה פונקציונלית, שימוש במשקפיים מהווה שטר ביטחון של ממש, כאשר איכות העדשות היא הגבוהה ביותר שניתן לצפות לה.

דגמי רייבן מגלמים בתוכם את מיטב הטכנולוגיה העומדת בתחום, עם מגוון חידושים שהמותג אחראי להם לאורך השנים. בשנת 1937 נרשם על שם החברה פטנט ראשון: משקפיים שכללו עדשה קלה במיוחד, במשקל שאינו עולה על 150 גרם (משקפי "Anti-Glare"). בשנת 1952 פותח דגם ה"וויפרר", הידוע במסגרת הפלסטיק שלו, וגם הוא הפך למותג בינלאומי מוכר. עד היום, כל דגם של החברה מתוכנן ומיוצר באמצעות מיטב הטכנולוגיות העומדות כיום, לעיתים תוך שהוא מגדיר מחדש את חוקי המשחק בתחום.

משקפי שמש | גאדג'טים | תכשיטים | דוד שדה